Catch Interactive - Get caught...
HomeOver onsPortfolioContact

Dit zijn onze

uitgelichte projecten:

VOOR:

PRODUCT:

WANNEER: 2011

Helaas is Catch Interactive gestopt met het aanbieden van haar diensten. We willen onze klanten hartelijk danken voor de prettige samenwerking.

VOOR: Move Beyond

PRODUCT: PowerPoint-presentatie

WANNEER: 2011

Om Move Beyond op een aansprekende en visuele manier bij haar klanten te presenteren heeft Catch Interactive voor Move Beyond een PowerPoint-presentatie ontwikkeld. Naast een aantal pakkende afbeeldingen zitten er ook heldere infographics in de presentatie verwerkt.

VOOR: Gemeente Utrecht Stadswerken

PRODUCT: PowerPoint-presentatie

WANNEER: 2010

De Gemeente Utrecht heeft tijdens het internationale Barge to Business congres in Brussel een presentatie over de BierBoot gehouden. Aan Catch Interactive is gevraagd of ze hiervoor een opvallende en verzorgde presentatie kon ontwikkelen. De presentatie informeert en promoot de boot aan de hand van sterk beeldmateriaal.

VOOR: Rederij de Nederlanden

PRODUCT: Logo & drukwerk

WANNEER: 2010

Omdat de huisstijl van Rederij de Nederlanden toe was aan een opfrisbeurt heeft Catch Interactive deze restyle volledig verzorgt. Naast een nieuw logo, visitekaartjes en een brochure zorgde Catch Interactive ook voor de slogan 'Beleef Amsterdam'.

VOOR: Dissident Wear

PRODUCT: Flash website

WANNEER: 2010


WINNAAR VAN:

Tegelijk met de release van de nieuwe collectie shirts is ook de compleet vernieuwde website www.dissident-wear.com van kledingmerk Dissident-wear de lucht in gegaan. Het was tijd om met een nieuwe en frisse stijl de collecties shirts te presenteren. Met die insteek heeft Catch Interactive deze full-flash website ontwikkeld, waarin de shirts centraal staan, maar waar ook functionaliteiten als een message board, een campaign pictures gallery en een storelocator in zitten. Het geheel is een ware ervaring geworden en een lust voor het oog. Daarnaast is aan de website een webshop gekoppeld, die door Catch Interactive gestyled is naar de look en feel van Dissident-wear.

Catch Interactive heeft voor de Dissident-wear website een Dope Award gewonnen en is genomineerd voor de Pixel Awards 2010 in de categorie fashion.

VOOR: Mokum Mariteam

PRODUCT: Branding website

WANNEER: 2010

Mokum Mariteam, een jong initiatief van een vijftal gerenommeerde bedrijven, wilde met een frisse uitstraling haar commerciële activiteiten beginnen. Catch Interactive heeft naast de complete huisstijl ook de website geheel vernieuwd. De website biedt op heldere wijze informatie over Mokum Mariteam en bevat daarnaast functionaliteiten als een nieuwsbrief, de mogelijkheid tot reageren bij nieuwsberichten en een poll. Bovendien is de website van Mokum Mariteam voorzien van een door Catch Interactive ontwikkeld CMS, waarmee Mokum Mariteam in staat is de inhoud van de website zelf aan te passen.