|
|||||
VOOR: Dissident-wearPRODUCT: Flash websiteWANNEER: 2010WINNAAR VAN: |
Tegelijk met de release van de nieuwe collectie shirts is ook de compleet vernieuwde website www.dissident-wear.com van kledingmerk Dissident-wear de lucht in gegaan. Het was tijd om met een nieuwe en frisse stijl de collecties shirts te presenteren. Met die insteek heeft Catch Interactive deze full-flash website ontwikkeld, waarin de shirts centraal staan, maar waar ook functionaliteiten als een message board, een campaign pictures gallery en een storelocator in zitten. Het geheel is een ware ervaring geworden en een lust voor het oog. Daarnaast is aan de website een webshop gekoppeld, die door Catch Interactive gestyled is naar de look en feel van Dissident-wear. Catch Interactive heeft voor de Dissident-wear website een Dope Award gewonnen en is genomineerd voor de Pixel Awards 2010 in de categorie fashion. |
||||
|
|
|||||
VOOR: City Media RotterdamPRODUCT: Flash websiteWANNEER: 2008 |
De organisatie City Media Rotterdam wil het virtuele spiegelbeeld van Rotterdam worden, door het plaatsen van videoschermen in de stad. Om investeerders te trekken en te informeren heeft Catch Interactive de promotiewebsite www.citymediarotterdam.nl ontwikkeld met een moderne en glossy uitstraling. Het logo van City Media Rotterdam is voor de vormgeving en animaties als uitgangspunt genomen. | ||||
|
|
||||
VOOR: Hoveniersbedrijf Paul NapPRODUCT: Branding websiteWANNEER: 2008 |
De website van Hoveniersbedrijf Paul Nap, www.paulnap.nl, laat met zijn ingetogen en stijlvolle uitstraling zien wat het bedrijf in huis heeft. Elke categorie op de website heeft een eigen achtergrond, waardoor de verschillende werkzaamheden benadrukt worden. Bovendien veranderen de sfeer en uitstraling mee per onderdeel. Via een op maat gemaakt CMS is Paul Nap zelf in staat de inhoud van de website aan te passen. |
|||