Catch Interactive - Get caught...
HomeOver onsPortfolioContact

Bekijk ons

portfolio:

VOOR: Rederij de Nederlanden

PRODUCT: Logo & drukwerk

WANNEER: 2010

Omdat de huisstijl van Rederij de Nederlanden toe was aan een opfrisbeurt heeft Catch Interactive deze restyle volledig verzorgt. Naast een nieuw logo, visitekaartjes en een brochure zorgde Catch Interactive ook voor de slogan 'Beleef Amsterdam'.

VOOR: Mokum Mariteam

PRODUCT: Logo & complete huisstijl

WANNEER: 2010

Mokum Mariteam, een jong initiatief van een vijftal gerenommeerde bedrijven, wilde met een frisse uitstraling haar commerciële activiteiten beginnen. Catch Interactive heeft naast de website een nieuw logo en complete huisstijl met visitekaartjes, briefpapier en enveloppen ontwikkeld. Catch Interactive verzorgde een frisse, aansprekende stijl waarmee Mokum Mariteam zich kan onderscheiden.

VOOR: Forbo Flooring

PRODUCT: Logo, sticker & poster

WANNEER: 2010

Catch Interactive heeft voor Forbo Flooring een logo, stickers en een poster ontwikkeld voor hun product Linoleum. Het is bedoeld voor intern gebruik bij Forbo Flooring, om aan te geven waar de reststoffen van het recyclebare Linoleum verzameld moeten worden. De stickers zijn op containers geplakt waar de reststoffen in moeten. De posters zijn op verschillende locaties op het Forbo Flooring terrein verspreid om medewerkers voor te lichten wat er met de reststoffen moet gebeuren.

VOOR: Klusservice Klinkhamer

PRODUCT: Logo & complete huisstijl

WANNEER: 2008

Voor Klusservice R. Klinkhamer heeft Catch Interactive de complete huisstijl ontwikkeld. Hieronder vallen het ontwerp van het logo, visitekaartjes, kleding en de belettering van een bedrijfswagen.

VOOR: De Graaf Hovenier

PRODUCT: Logo & complete huisstijl

WANNEER: 2008

Catch Interactive verzorgde de complete huisstijl voor De Graaf Hovenier. Naast het logo heeft Catch Interactive visitekaartjes, reclameborden, posters, flyers, kleding en belettering van een bedrijfswagen met aanhanger voor De Graaf Hovenier ontwikkeld.