|
|||||
VOOR: Forbo FlooringPRODUCT: Interactieve vloerenpresentatieWANNEER: 2010 |
Om de grote hoeveelheid Novilon dessins van Forbo Flooring op een innovatieve wijze te presenteren heeft Catch Interactive een concept bedacht waarmee de dessins op een enorme glasplaat geprojecteerd worden. De glasplaat wordt schuin in de constructie geplaatst, zodat de gebruiker een goed zicht heeft op de projectie. Via een zuil die voor de constructie geplaatst is kan de gebruiker door middel van een touchscreen en een door Catch Interactive ontwikkelde applicatie door de verschillende dessins heen bladeren. De vloeren worden op groot formaat (4x3 meter) geprojecteerd, waardoor de gebruiker een goed beeld krijgt hoe een bepaald dessin er op kamerformaat uitziet. Hierdoor wordt het herhalingspatroon in de dessins zichtbaar, iets wat niet mogelijk is met de huidige stalen van 50 bij 50 cm. Catch Interactive heeft in opdracht van Forbo Flooring een haalbaarheidsonderzoek gedaan naar de uitvoerbaarheid van het project, een functionaliteitenlijst en een bijbehorende kostenraming gemaakt. De resultaten van het onderzoek waaruit duidelijk werd dat het geheel mogelijk was zijn in een onderzoeksrapport en een werkend prototype gepresenteerd. |
||||
|
|
|||||
VOOR: D.O.C. STAPPRODUCT: Interactief vliegerspelWANNEER: 2009 |
Voor de beursstand van D.O.C. STAP op de Zakenmanifestatie van voetbalclub de Graafschap, heeft Catch Interactive een vliegerspel ontwikkeld, waarbij de kernwaarde 'hogerop komen' letterlijk is genomen. De speler moet, door aan echte vliegertouwen te trekken, met een geprojecteerde vlieger zo hoog mogelijk zien te vliegen. Tijdens het vliegeren is het de bedoeling om zoveel mogelijk extra punten te verdienen door ballonnen te raken en objecten als vogels, donderwolken en ufo’s te ontwijken. Het vliegerspel trok veel bezoekers naar de stand. Bekijk het filmpje van de installatie. | ||||
|
|
|||||
VOOR: EcoVision & Greenpoint SolutionsPRODUCT: Interactieve mediainstallatieWANNEER: 2009 |
Iets opvallends, dat is waar EcoVision en Greenpoint Solutions naar op zoek waren om hun Ecopers en Swill Tank te promoten op de Horecava 2009. Met een combinatie van een levensgroot canvas en een interactief videoscherm dat op voorbijlopende bezoekers reageert, vestigde Catch Interactive de aandacht opvallend op hun onopvallende ondergrondse afvalopslag. | ||||
|
|
||||
VOOR: Catch InteractivePRODUCT: Interactieve mediainstallatieWANNEER: 2008 |
AdLight is een andere soort interactie dan we gewend zijn. Niets aanraken, klikken of typen, maar met een lichtbron bewegen om over het scherm te navigeren. AdLight is bedoeld als interactief advertentie medium voor publieke ruimtes. De doelgroep is breed, namelijk iedereen met een lichtbron op zak; van een tiener met een mobiele telefoon, tot een senior met een aansteker. Bekijk het filmpje van de installatie. |